15 Mar 2006

Hilangkan ngantuk...


BERCUMBU

Minah, yang telah lama tinggal di kota pulang ke kampung dan bertemu pujaan hatinya, Mamat yang berprofesi sebagai petani. Suatu senja, ketika tengah jalan2 dan menikmati pemandangan desa, mereka melihat 2 ekor kerbau saling menggesek-gesekkan hidung dan kerana lama memendam rindu, Mamat berkata dengan nada memancing, "Rasanya saya juga teringin nak melakukannya," sambil memandang Minah mesra.

"Silakanlah" balas Minah "kan kerbau-kerbau tu kan milik kamu..."

KES TAK BERTEGUR SAPA
Terjadi satu hari sepasang suami isteri ni berselisih faham... dan tak bertegur sapa.. Si suami ni nak bangun pagi pada esoknya.. tak tau macam mana nak bagitau isteri supaya kejutkan dia pagi esoknya..Si suami ni dapat idea..lalu dia tulis satu nota

"KEJUTKAN ABANG!! PUKUL 6.30 PAGI ESOK"

Esoknya si suami ni terlewat bangun... dia nak marah pun ada ... nak ketawa pun ada kat isterinya. Nak tahu kenapa?... si suami ni terjumpa lah nota

"BANG!! BANG!! BANGUN BANG! DAH PUKUL 6.30 PAGI"

0 comments:

Post a Comment

Thanks for commenting... ;)

What Say You? © 2005 - 2016.