7 Oct 2005

Where are they???

Sejak mula berpuasa ni... "gangguan" dari suku sakat dari alam cyber ni berkurangan sikit! Mesti depa tu letih, ngantuk, lemah otak dan macam-macam lagi :) Yang rajin menaip di YM pun le ni dua tiga patah aje taip... kalau tidak tak sempat kita nak taip... lepas dia, dia... ;) Penat taip dia bubuh icon pulak! Bulan ni depa terpaksa berjuang melawan nafsu depa hik hik hik...

4 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
fendi said...

lepas jumaat dapat tidur kat mesjid negara , ah..nikmat sungguh ..tak perasan pulak hari hujan....tambah lah lagi sejuk tu....eh..kalau tak kerja..entah lah..rasanya terus , bangun dari tidur terus berbuka kot.

MiLd said...

Fendi.., tidur juga yang kau ingat ye! Tapi tidur siang di bulan puasa memang syoklah... tenteram aje rasa.

Anti MiLD said...

ushh bulan posee bawak2 ler bertadaruss ker....berceramahh ker... asyikk tdoo jerr....

Post a Comment

Thanks for commenting... ;)

What Say You? © 2005 - 2016.