4 Oct 2005

...hadiah dari anak...

Semalam anak tunggal aku Izz kata ada surprise untuk aku. Aku tak ambil kisah sebab dia memang suka menyakat. Sampai di rumah dia terus bagi aku hadiah, terharu juga hati aku sebab selalu kalau ada apa-apa dia cuma bagi kad buatan sendiri aje kat aku. Aku tanya mana dapat duit, dia kata dia kumpul. Hadiah tu gadget untuk dipakai (sangkut) di telinga masa memandu kalau terlentuk sebab ngantuk dia akan berbunyi kuat so kita akan tersedar semula... not bad! Untuk pakai balik kampung raya nanti katanya (memang aku suka balik malam atau Subuh... lepas berbuka atau sahur). Aku tanya lagi, mama punya tak ada ke? Tengah kumpul duit lagi katanya. Aku nasihati dia supaya jangan sampai berlapar sebab nak kumpul duit.

Yang penting bukan hadiah tu tapi bagi aku dia telah mula boleh menilai dan memahami kasih sayang ibubapanya terhadapnya. Syukurlah, mudah-mudahan dia jadi manusia yang berguna di masa akan datang. Amin.

6 comments:

Anonymous said...

Are You a Palm OS Developer New to Windows Mobile?
If you are a Palm OS application developer and are new to Windows Mobile, this page includes several resources that will help you get started.
Find out how you can buy and sell anything, like things related to music on interest free credit and pay back whenever you want! Exchange FREE ads on any topic, like music!

Anonymous said...

oooo...........so B'day ler nie.....HAPPY B'DAY.............

Anonymous said...

laa.......dah b'day..ingat nak kena belanja dari maild....., esok kita dah mula puasa....sama-sama kita menghayatinya.

fendi.....

fendi said...

lihat yang aku punya.........ada gambar je......

Anonymous said...

aslkm..

pakwan..ur bday eh..happy bday..today is my bday..hihihihi..
sweetlar izz..kim slm kat die ngan mak wan eh..muahhxxss.

aiSyAh

MiLd said...

Aisyah... bukan bday pakwan lah! Exams final bila? Dengar lepas Raya... :) All the best to you and Arman.

Post a Comment

Thanks for commenting... ;)

What Say You? © 2005 - 2016.