6 Oct 2005

...maka bersyukurlah aku...

Semalam aku EL. Ngantuk lagi pun aku malas nak redah jam lepas pejabat. So aku nikmati ibadat puasa aku di rumah... Baca buku, semak bil dll. untung juga sebab mata dan telinga aku pun boleh puasa juga, kat rumah tak ada yang bukan-bukan yang boleh dilihat/didengar... :-)

Tak ada rasa apa-apa puasa semalam, cuma petang keluar beli kuih dan ambil Izz dari sekolah traffic jam dahsat... kena sabar... lagi 5 minit nak berbuka baru sampai ke rumah... Hari ni pun rasanya OK puasa, tak ada rasa apa-apa. Tapi bagaimana pula saudara seagama kita di Iraq, Palestin dan Afghanistan, Selatan Thai serta Aceh beribadat puasa kali ni...? Mesti tak selesa macam kita kan? Syukur betul aku rasanya dapat hidup dengan aman di tanahair aku yang aman damai ni... Janganlah ada yang memandai-mandai nak cetuskan huru-hara di sini hendaknya.

Hello my niece Aisya, thanks for the comment and visit this blog always!! :) Birthday Pakwan sama ngan Agassi manakala Izz sama ngan Roger Federer... what a coincidence! Hadiah tu dia saja nak bagi... :)

Spelling corrected...! :) Ngantuklah..!

1 comments:

Anonymous said...

hello...im ur niece lar..huhuhuhu..
neway dekat2 ler birthday kite ek since my birthdate same ngan alicia silverstone.. hihihihi..pakwan balik raye x??kiteowg plan nk raye umah pakwan lar..p xconfirm lagik..bleh ker klu jadik??..sbb me n abg nyer final start raye ke 5..isk..isk..isk..xleh beraye sakan ler...

aiSyAh

Post a Comment

Thanks for commenting... ;)

What Say You? © 2005 - 2016.