22 Jan 2007

AJL 21


"Siapa kata orang gemok tak boleh menang?" Kata Adflin Shauki di FFM baru-baru ni. So now another "orang gemok" is winning! TAHNIAH buat Adibah dan Azlan... At last that wonderful song menang besar di AJL21 malam tadi!!! I love to hear that song 'cos it makes me feel and think... ;) TAHNIAH juga buat lain-lain pemenang. Senarai kemenangan Terlalu Istimewa:-

Lagu ciptaan Azlan Abu Hassan dan lirik oleh Adibah Noor dalam kategori Balada itu menggondol hadiah wang tunai RM25,000 dan trofi yang disampaikan oleh Pengerusi Media Prima Berhad, Datuk Abdul Mutalib Razak.

Adibah Noor yang menyampaikan lagu Terlalu Istimewa ciptaan Azlan Abu Hassan dan lirik Adibah Noor turut muncul pemenang kategori Balada dengan membawa pulang hadiah wang tunai RM12,000 dan trofi.

Adibah Noor yang terkenal dengan suara lantangnya mendendangkan lagu Terlalu Istimewa juga muncul pemenang kategori Vokal Terbaik dengan meraih hadiah wang tunai RM10,000 dan trofi.

3 comments:

... said...

hi mild.. salam maal hijrah.. naper tak boleh shout kat unyer shout box ekk.. satu hal lah pulak nak kena post comment kat sini..

apa2 pun wish u the best of luck in this coming new year (maal hijrah year)..

Noushy Syah said...

Nape plak orang gumuk tak bole menang, mmg lah bole menang kalau ade criteria "the x-factor"...lainlah kalau contest ratu cantik!! Unless ratu cantik for gumuk people!!Ngeh...

Masy said...

power ah! mcm pawarut!

performance Hazami pon best gak, meremang bulu roma hikss

Post a Comment

Thanks for commenting... ;)


What Say You?

What Say You? © 2005 - 2016.