17 Apr 2006

RAMALAN TAHUN 2006


1. Seorang pemimpin besar dunia yg memusuhi orang-orang Islam selama ini akan memeluk islam.

2. Sebuah negara yg banyak menghulurkan bantuan kpd dunia luar selama ini memerlukan pula bantuan untuk menyelamatkan pemerintahan dan mengekal kepercayaan rakyat kpd pucuk pimpinan sedia ada.

3. 'Manis' selain gula ditemui. kemudian akan berkembang menjadi sumber perasa yg tidak merbahaya.

4. Sebuah negara di Asia (Tenggara?) akan dijadikan anak angkat kuasa besar dunia. Segala macam pengiktirafan dan kehebatan akan dicipta untuk mengagungkan negara angkat berkenaan.

5. Trend berjanggut pada anak muda dihebatkan lagi dengan pemakaian lebai dan sarban yang beranika warna. Pemakaian begini dimulai oleh sekumpulan anak muda (mungkin kumpulan muzik rock/hiphop) dan menjadi ikutan di selluruh dunia.

6. Akan muncul seorang kanak-kanak yang mencipta formula dahsyat.

7. band rock popular akan merakam lagu-lagu dari album kumpulan rock yang lain. Saling tukar menukar lagu untuk dibandingkan kehebatan dan kelainan persembahan.

8. Muncul dua body/insan yang semacam satu (??)

9. Penemuan sejenis dadah yg power, memberi penuh keajaiban dan kepalsuan y g dahsyat. Tapi langsung tidak mempunyai kesan bahaya jangka panjang. Dadah ini juga akan diharamkan.

10. Satu negara akan lenyap. Kemunculan dua negara baru yg singkat umurnya. (?tak paham aku?).

Betul ke tidak ke... ramalan semata-mata.... :p

2 comments:

Masy said...

"Satu negara akan lenyap. Kemunculan dua negara baru yg singkat umurnya."

klu betul laa pemahaman sy, maknanya satu negara akan lenyap,dan dua negara baru akan muncul tapi kewujudannya x lama. kirenye negara tu ada dalam map dunia ni dua tiga tahun je ke..mayb lenyap sbb..ermm..bergabung jd 1 negara ataupun dimusnahkan oleh bencana alam..

wah2..terasa diri cam ahlil nujum laks..ahahahhaa...

Unknown said...

LOL!!! Make sense!

Post a Comment

Thanks for commenting... ;)


What Say You?

What Say You? © 2005 - 2016.